اخبار ما

برگزاری دومین مرحله از اولین کارگاه «یاوران معروف فاطمی»

دومین مرحله از اولین کارگاه یاوران معروف فاطمی با حضور اساتید متخصص و جوانان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گفتمان جهانی فاطمی، صبح روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه دومین مرحله از اولین کارگاه «یاوران معروف فاطمی» برای آن دسته از نوجوانانی که موفق به حضور در جلسه اول نشدند، در محل سالن همایش شهدای وحدت و با حضور اساتید محترم، خانم‌ها اکبری، محروقی و سیفی برگزار شد.

در این کارگاه نیز مانند جلسه اول، متقاضیان نوجوان در حضور مربی بازیگری، استاد محروقی، تست تئاتر دادند. سپس استاد اکبری در رابطه با مهارت‌های یادگیری، به ارائه آموزش پرداخته و از کیفیت و کمیت ارتباط‌گیری برای نوجوانان سخن گفت.
در ادامه کارگاه استاد صیفی نکاتی درباره عزت نفس و شناخت خود، بیان کرد.
لازم به ذکر است در این کارگاه نزدیک به ۵۰ جوان و نوجوان شرکت کردند که قبلاً در این کارگاه ثبت‌نام کرده بودند.
افتتاحیه این کارگاه پیش‌تر در تاریخ ۶ و ۲۷ مرداد طی دو مرحله و اولین جلسه از کارگاه در تاریخ ۱۷ شهریورماه برگزار شد و جلسات بعدی کارگاه نیز در آینده ادامه خواهد داشت.
هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان در راستای کنش‌گری مثبت اجتماعی از طریق خودسازی و فراگیری روابط اجتماعی در راستای نشر مفاهیم مذهبی و مبانی امر به معروف و نهی از منکر است.

از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه آموزشی، انتقال مفاهیم والای معنوی و مذهبی از طریق هنر است که در این راستا از متقاضیان، تست تئاتر نیز گرفته شد.

این کارگاه‌ها به همت گفتمان جهانی فاطمی، واحد بانوان مجموعه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

یاوران معروف


انتهای پیام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن