بدون دسته بندی

جلسه جبرانی سومین کارگاه یاوران معروف فاطمی برگزار شد

صبح روز، پنج شنبه ۳ آذر ماه، جلسه جبرانی سومین کارگاه «یاوران معروف فاطمی» برای آن دسته از نوجوانان و جوانانی که فرصت حضور در جلسه سوم را نداشتند، با حضور استاد قاسمی و دکتر علمداری در دفتر امید نور برگزار شد.
در این کارگاه استاد قاسمی در رابطه با ارتباط موثر و خود شناسی سخن گفت . در ادامه کارگاه نیز کلیپ صحبت های استاد علمداری درباره راه های موفقیت با رویکرد کشف درون پخش شد

از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه آموزشی، انتقال مفاهیم والای معنوی و مذهبی از طریق هنر است که در این راستا همخوانی سرود نماهنگ اختصاصی گفتمان فاطمی نیز انجام و جهت همنوایی هماهنگ شد

افتتاحیه این کارگاه در تاریخ ۶ و ۲۷ مرداد طی دو مرحله برگزار شد. همچنین جلسه دوم کارگاه یاوران معروف فاطمی در ماه گذشته طی دو مرحله برای متقاضیان برگزار گشت.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان در راستای کنش‌گری مثبت اجتماعی از طریق خودسازی و فراگیری روابط اجتماعی در راستای نشر مفاهیم مذهبی و مبانی امر به معروف و نهی از منکر است.

از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه آموزشی، انتقال مفاهیم والای معنوی و مذهبی از طریق هنر است که در این راستا از متقاضیان، تست تئاتر نیز گرفته شد.

این کارگاه‌ها به همت گفتمان جهانی فاطمی، واحد بانوان مجموعه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن