اخبار ما

پنجمین کارگاه یاوران معروف فاطمی پنجشنبه ۲۴ آذر برگزار شد

روز، پنج شنبه ۲۴آذر ماه، پنجمین کارگاه آموزشی «یاوران معروف فاطمی» با حضور اساتیدخانم دکتر قاسمی  و خانم دکتر محمدی در سالن عباس زادگان برگزار شد.

در این کارگاه استاد قاسمی در رابطه با ارتباط موثر و خود شناسی سخن گفت . در ادامه کارگاه نیز استاد محمدی درباره سواد رسانه به گفتگو با نوجوانان پرداخت.

لازم به ذکر است در این کارگاه نزدیک به ۴۸نوجوان و جوان شرکت کردند که قبلاً در این کارگاه ثبت‌نام کرده بودند.

افتتاحیه این کارگاه در تاریخ ۶ و ۲۷ مرداد طی دو مرحله برگزار شد. همچنین جلسه دوم کارگاه یاوران معروف فاطمی در آبان ماه طی دو مرحله برای متقاضیان برگزار شد.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان در راستای کنش‌گری مثبت اجتماعی از طریق خودسازی و فراگیری روابط اجتماعی در راستای نشر مفاهیم مذهبی و مبانی امر به معروف و نهی از منکر است.

از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه آموزشی، انتقال مفاهیم والای معنوی و مذهبی از طریق هنر است که در این راستا همخوانی سرود نماهنگ اختصاصی گفتمان فاطمی نیز انجام و جهت همنوایی هماهنگ شد.

این کارگاه‌ها به همت گفتمان جهانی فاطمی، واحد بانوان مجموعه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن