اخبار ما

جلسه جبرانی دومین کارگاه آموزشی «یاوران معروف فاطمی» برگزار شد 

صبح روز، پنج شنبه ۱۹ آبان ماه، جلسه جبرانی دومین کارگاه «یاوران معروف فاطمی» برای آن دسته از نوجوانان و جوانانی که فرصت حضور در جلسه دوم را نداشتند، با حضور استاد قاسمی و دکتر علمداری در سالن همایش شهدای وحدت برگزار شد.

استاد قاسمی در این کارگاه در رابطه با ارتباط موثر و چالش‌های آن سخن گفت و هشت نکته کلیدی را در این باره مطرح کرد. همچنین در ادامه کارگاه نیز استاد علمداری درباره راه های موفقیت با رویکرد کشف درون با نوجوانان حاضر در کارگاه به گفتگو پرداخت.

در پایان نیز فراگیران جوان و نوجوان از نمایشگاه زیارت واقع در پارک وحدت دیدن کردند.

لازم به ذکر است در این کارگاه نزدیک به ۴۰ نوجوان و جوان شرکت کردند که قبلاً در این کارگاه ثبت‌نام کرده بودند.

افتتاحیه این کارگاه در تاریخ ۶ و ۲۷ مرداد طی دو مرحله برگزار شد. همچنین جلسه اول کارگاه یاوران معروف فاطمی در ماه گذشته طی دو مرحله برای متقاضیان برگزار گشت.

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، تربیت و پرورش نسل نوجوان و جوان در راستای کنش‌گری مثبت اجتماعی از طریق خودسازی و فراگیری روابط اجتماعی در راستای نشر مفاهیم مذهبی و مبانی امر به معروف و نهی از منکر است.

از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه آموزشی، انتقال مفاهیم والای معنوی و مذهبی از طریق هنر است که در این راستا از متقاضیان، تست تئاتر نیز گرفته شد.

این کارگاه‌ها به همت گفتمان جهانی فاطمی، واحد بانوان مجموعه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن